vrijdag 13 april 2012

Best of ... youtube!

Ik denk dat ik mezelf toch wel lichtelijk een youtube verslaafde mag noemen.
Ik kan het niet laten om elke dag even te kijken en dat even word vaak al gauw een uur. Het leek me leuk om een aantal van mijn favoriete youtubers met jullie te delen.

De eerste ken ik ik eigenlijk nog maar kort, maar het is een vrouw die gewoon echt fantastisch kan koken, meet: Laura Vitale. Ze is van italiaanse afkomst en heeft daarom ook veel italiaanse recepten. Ik wou laatst haar recept uitproberen voor french macerons, na alle amerikaanse ''cups'' naar gewone grammen omgezet te hebben, ging ik naar de winkel. Maar gezien het feit dat de winkels in Amerika toch algauw iets uitgebreider zijn, kon ik de amandelpoeder die ze gebruikte niet vinden. En werd het uiteindelijk toch maar macarons uit pak, smaakte heerlijk overigens.
 De volgende zijn de twee prachtige zussen Mimi en Leila. Samen hebben zij een youtube kanaal genaamd: Luxy hair. Ik denk dat reden is dat ik deze tutorials zo goed vind is dat ze duidelijk, simpel zijn en echt werken. De vlecht hieronder heb ik eergisteren uitgeprobeerd en ging me makkelijker af dan verwacht het zag er super mooi uit, terwijl (ik zweer het je!) ik nog nooit eerder mijn eigen haar heb ingevlochten.

Tot slot een jongen waar ik gewoon super hard om kan lachen genaamd Julian Smith. Haha terwijl ik dit nu schrijf krijg ik al een lach op mijn gezicht!

Of course, ben ik nog op veel meer youtubers geabboneerd. Maar misschien verdienen die een plekje in de volgende ''Best of....''.
Tot morgen, 
X Ellen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten