zaterdag 14 april 2012

Proeflessendag

Zoals ik al schreef in mijn andere artikel was ik gisteren naar een proeflessendag geweest. Nou ik ben eruit, het word de HTRO (hoger toeristisch en recreatief onderwijs).

De hele dag was heel leuk. Je kreeg eerst een algemene voorlichting en vervolgens 3 workshops. Deze workshops gaven eigenlijk een beetje een goed beeld van de lessen die ze normaal ook geven. Dit was eigenlijk wel heel leuk. Een lekkere lunch gehad, en een beetje gekletst met de studenten en andere mensen die er waren.

Nu hoorde ik ook verhalen dat diezelfde opleiding in Breda ook heel leuk zou zijn, maar dat zou betekenen dat ik op kamers zou moeten. En waarom op kamers gaan als dat niet nodig is toch?

Hebben jullie ervaring met de stad Breda of misschien Leeuwarden? (waar de opleiding ook zit.) ik ben benieuwd.

X, Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten