woensdag 11 april 2012

Welkom! Na jaren verscheidene dagboeken bijgehouden te hebben (die vervolgens halfvol in de kast kwamen te staan) leek het mij leuk om te schrijven over de dingen die mij bezig houden op de computer in plaats van op papier. Want ,let's face it, ik zit toch merendeel van de dag op de computer kan ik in de tijd net zo goed iets leuks schrijven. Ik geef geen garantie dat deze blog het lang vol houd maar ik ga mijn best doen! Misschien is het ook wel leuk om eens even te gaan vertellen wie ik eigenlijk ben. Mijn naam is Ellen (die zag je vast niet aankomen,) ik ben 16 jaar en leef mijn leven in een gezellig dorpje op de Veluwe. Ik zit inmiddels in de vijfde van Havo en gezien het feit dat de examen's over 5 weken beginnen gaat daar momenteel vooral mijn aandacht naar toe. Dingen die ik buiten school en computeren graag doe zijn turnen, gitaar spelen en ik zit op scouting wat ik ook met veel plezier doe. En nee, mijn leven is niet heel spannend of ook maar een beetje interessant maar toch ga ik een poging doen deze blog te vullen met alles wat mij bezig houd. Enjoy! ,Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten