woensdag 6 juni 2012

Hardlopen #1

Jaja, ik probeer het echt. Ik had met mezelf afgesproken na de examens toch echt te beginnen met hardlopen. En ik begonnen, nu is het alleen nog maar een kwestie van volhouden. Ik ren trouwens met het harloopschema van Evy Gruyeart een Vlaamse presentatrice. Ze heeft een heel progamma waarna je kunt luisteren via je ipod of iets dergelijks en zij begeleid je dan zodat je aan het eind 5 km achter elkaar kunt hardlopen. Maar 1 ding wat ik nog mis is een goede sportuitrusting ik heb het internet een beetje afgezocht en kwam het volgende tegen;




 1. Nike Lunar Eclipse +2 , hardloopschoenen 129,95 euro http://www.hardloopschoenen.nl/
 2. Nike Sportwatch + GPS www.nike.com 135,10 euro
 3. Nike performance top, Zalando.nl  34,95 euro
 4. Sport BH, 14,95 H&M
 5. Zalando Performance hardloopjack 34,95 euro . Zalando.nl

Voorlopig zal ik het nog wel even met mijn oude spullen moeten doen, ook al ben ik wel echt opzoek naar goede goedkope hardloopschoenen. Want momenteel loop ik op 4 jaar oude k-swiss. Maar ik heb wel mooie gezien bij het kruidvat.

Leontien hardloopschoenen

Ze zijn mede ontworpen in samenwerking met leontien, en is afgeprijsd van 70 naar 30 euro. Lijkt me wel een goede deal toch. Ik ga er morgen even langs en dan hoop ik maar dat ze ze nog hebben.

Lopen jullie hard, en hebben jullie misschien nog tips?

4 opmerkingen:

  1. Wat super goed dat je bent begonnen! Dat is de eerste stap! Ik ben zelf ook bezig met het programma van Evy en nu net over de helft. Het wordt echt steeds leuker. Ik herriner me het begin nog. Elke minuut was pittig. Nu loop ik met gemak 7 minuten achter elkaar. Ik heb zelf in het begin de Sportwatch van Nike gekocht (ik betaalde er zelfs 180 euro voor!!). Echt een investering maar voor mij werkt het heel motiverend. Je kan hierdoor precies zien hoeveel je het gelopen en hoe hard waardoor je je vorderingen kan bijhouden. Op internet kun je alles terug zien in grafiekjes. Echt super. Daarnaast heb je sowieso goede schoenen nodig. Dat is echt belangrijk. In heel veel sportwinkels is nu sale dus ik zou zeker even een kijkje nemen! Succes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is wel fijn om te horen ik kom nu net tot de 5 minuten. Ik merk wel echt dat ik mezelf er heel erg toe moet zetten, maar als ik het dan eenmaal heb gedaan ik toch wel heel blij ben dat toch ben geweest. Blij om te horen dat alsmaar leuker word dat is wel iets om naar uit te kijken!

      Verwijderen
  2. Goed zeg! Ik zou ook weer moeten beginnen. Ik wil in oktober mee gaan doen aan de 4 mijl van Groningen dus ik moet straks wel echt weer in training!

    BeantwoordenVerwijderen