woensdag 25 april 2012

Film: Broken Hill

Gisteren heb ik me toch een leuke film gezien! De film heet Broken Hill en speelt zich af , in jawel, AustraliĆ«!! Wat natuurlijk zoiezo al een plus puntje is voor mij. Ook de hoofdpersoon voegt veel waarde toe aan de film want hij is echt heel knap! Het gaat over Tommy die een grote passie voor muziek heeft. Hij wil dolgraag toegelaten worden op de muziekschool in Sydney,en moet daarvoor binnen 3 weken een stuk componeren als soort van toelating. Uiteindelijk loopt dit toch heel anders dan verwacht. Ik vind het echt een hele leuke film. Hij is al wel wat oud, namelijk uit 2009. Maar ik vond het als nog wel leuk om hem met jullie te delen je kunt hem namelijk we gewoon op dvd halen of Downloaden zoals ik heb gedaan (sttt..!). Hier de trailer!

En? Ik had gelijk niet waar? Hij is echt heel knap ;)

Kenden jullie deze film al? En welke films raden jullie aan?

X,Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten